ちょい遅めの夏休みで実家に帰ったり、曲書いたり、アジアの仕事したり

忙しなく過ごしています。

 

この夏は色んな仕事の体験が出来ている。

人生って予測もしない方に転がるから面白いよね。

 

そもそも作曲家という仕事でさえ、バンドをしていた頃は想像もしていなかった。

最近は自然の流れに逆らわずに生きるのも大切だと感じています。

40年も生きていると、自分の意思ではどうにもならない事を山程経験している。

 

それ故に、運や縁などで助けられた事もまた沢山経験している。

だから何事も逆らわずに生きる勇気を持ち始めた気がしています。

 

I went home, wrote songs, made a business of asis.

 

This summer, I have various work experiences.

It is interested to have a experience that I did not expect.

 

Originally when I was member of rock band, I didn't image to become composer. 

Just now I'm 41, so I understand that we can not live with only our will.

It is important to spend a life naturally.

 

 

 

 

 

コメント
コメントする
トラックバック
この記事のトラックバックURL